Saturday, January 19, 2013

Kemboja Oh Kemboja

Bismillah,

Tetiba teringat negara Kemboja.Ni gara-gara gi training Gen H hari tu Ruqayyah (friend dalam Herbalife share pengalaman beliau buat korban di Kemboja).Best sungguh training tu.Semua gen H (generasi Herbalife bawah 30 tahun) berkumpul belajar dengan Presiden Team paling muda di Asia Pasific,Amalina Peter dan suami beliau Abqari Hamid.Setelah 6 tahun dalam Herbalife hari ni pendapatan beliau Rm110,000.00 sebulan (wowww amazing,insyaALLAH me 2 year from now.InsyaALLAH.Ni la orangnya.Sempoi jer kan



Balik pada KEMBOJA.Korang pernah tak ada kawan orang kemboja sbb kat Malaysia ni orang kemboja mmg ramai sangat2 terutama di Terengganu.Aku ni asalnya orang Kemboja.Mak ayah dtg Malaysia sbb kemboja ada perang saudara tahun 1979.Perang yang sungguh ngeri aku boleh tafsirkan selepas aku tengok tinggalannya di muzium.Nasib baik ayah aku pejuang mahu berjuang keluar dari situ.Tengok gambar2 bawah ni hasil dari aku ambil masa gi kemboja last month.

Lagi aku gembira Herbalife nak enter Kemboja.Yahoooo....bestkan bisness Herbalife.Just sign up RM98 boleh berniaga di 88 buah negara yang setakat ni Herbalife ada.

No comments: