Tuesday, February 12, 2013

Inilah Spectacular Herbalife.

Salam,
Lama kan tak update blog ni.Aku tetiba selepas spectacular busy la plak.Busy sebab ramai nak tahu sihat dengan cara Herbalife dan tambah pendapatan dengan Herbalife.alhamdulillah.

So kat sini nak share ngan kawan-kawan gambar event yg luar biasa itu kepada yang tak berkesempatan pergi Spectacular.Jom enjoy tengok picture yang sempat saya snap.Jom layan...

Tgk dalam stadium ni.Penuh dengan orang yang mahu belajat tentang Herbalife.
 
Semestinya I LOVE HERBALIFE.Ni dalam party Herbalife.Saya layak untuk party ini.Makanan MasyaALLAH sedap dan banyak.Puas makan.Terima Kasih Herbalife.
 
 
Di party tu Shila Amzah menghiburkan kami semua.Memang power suara minah ni.Semoga Shila Amzah terus sukses dalam bidangnya.
 
 
Yang paling syok ni semua adik beradik saya yang sama2 menceburkan diri dalam Herbalife.Dari kiri Aziz ( masih student,last month income RM1000),Yati last month income RM3500 dan yg terbaru Kak Ngah ( kakak ipar saya,dulu duduk rumah sahaja tapi hari ini ikut saya travel di mana sahaja traning Hbl.Dulu low confident tapi hari ini bagi testimoni kat depan 200 orang pun no hal.
 
 
Dari Kiri Kak Pah,Azzura dan Hafizain.Tahun ini mereka VIP seat di Spectacular.Luar biasa.Extravaganza pun kami mahu VIP lagi.
 
Ni Alif,Yati,Kak Ana dan suami Abg Din.Excited sbb first time dapat VIP Seat.Best kan VIP Seat ni.
 
Dan paling best my hubby Wan Anuar menjadi host untuk hari kedua event ini.Alhamdulillah beliau melakukannya dengan baik.Semoga terus berjaya!!!
 
Dan lagi best kami dinobatkan top 10 get team dan kami dapat nombor 2.Alhamdulillah.Tq kepada semua team kami dari Trg, Sabah,Kuala Lumpur, Selangor dan Kedah.Tq kepada insan yg luar biasa yg memperkenalkan HBL kepada kami Abg Allen Peter dan Kak Asriah.
 
Best kan HERBALIFE ni.jom join event yg lagi besar Jun ini di Bangkok,Thailand.Extravaganza.
 


No comments: