Sunday, April 26, 2009

Berusaha menjadi super mum

huhuhu...skang ni aku mmg blaja menjadi super mum.rutin aku dah berubah skang.tade lagi masuk opis 9-6 ptg.skang aku ada tanggungjawab yg lebih berat.aku dah decide untuk buka mini nutrition club ngan kakak aku kat giant terengganu.skang dah 26 hari nutrition club kitaorang beroperasi. So far alhamdulillah.Respons sungguh memberangsang kan.Kadang kala ada hujannya,kadang kala ada ributnya.Biasa la tu adat berniaga.

Oleh kerana fokus aku skang lebih kepada kerja namun akhil aku tak pernah abaikan.Alhamdulillah skang ni dia dah behave.Ngan mak aku dia dah bleh ikut.Kalau masuk giant pg,ptg aku mesti balik spend time ngan dia.Skang pun akhil dah pandai mengira.Dah pandai cakap.Lega sikit aku.Kalau hilang barang tanya la dia.Mmg pandai menyorok barang.Kalau tak tanya dia jenuh kita cari.Tak kan jumpanya sbb tmpt menyorok dia tak disangka-sangka.Luv u akhil.Eeee mama sangat geram ngan awak nih.

so aku skang kena jadi supermum la.Anak tak terabai dan bisnes berjalan dengan lancar.Sebab dulu sebelum aku berenti dari tempat kerja lama aku dapat kata-kata keramat yg zaman skang ni kalau nak jadi housewife kena berdikari.kalau tak akan jadi susah.terima kasih kepada yang memberi kata-kata keramat tu.

Nanti ada masa aku uploadkan gambar mini nutrition club kami.Syok gak la buat bisnes kat trg ni sbb org trg ramai yg gemuk2.( Nak buat macam mana org terengganu sarapan jer dah macam makan tghari ).Hehehehe.....

Ok,tunggu update akan datang ekk.

1 comment:

Unknown said...

bagusnya Ra, dgn anak yg sng nak jg, husband yg understanding!
im proud of u.. usaha itu tangga kejayaan..