Sunday, April 12, 2009

Now i'm fulltime housewife and independent herbalife distributor

Lama btol aku tak update diri aku dlm blog nih.Haa skang aku nk update sikit. Berkuatkuasa 1 April ari tu dgn rasminya aku telah menjadi fulltime housewife dan pengedar sepenuh masa HERBALIFE.

Tugas2 harian aku skang :-
* Pengasuh Akhil sepenuh masa
* Monitor booth HERBALIFE kakak aku di Terengganu
* Jalan-jalan cari makan
* Gi training HERBALIFE setiap hujung minggu
* Tolong org jadi sihat

Huhuhu....totaly berubah rutin harian aku. Mula2 rasa janggal gak tp skang mcm ok jer.Sebelum aku decide nk resign aku mmg cari back up untuk pendapatan.Aku tak nak la harap 100% duit dr husband.Nak gak pegang duit sendiri untuk diri aku.Betul kan.
So aku decide utk jadi pengedar yang sah untuk HERBALIFE.Kenapa aku decide nk buat HERBALIFE, satu jer alasannya sbb SIMPLE,FUN,AND MAGICAL.Dan paling utama produk ni berkesan pada diri aku dan seluruh keluarga aku.

No comments: