Thursday, December 11, 2008

Thinking to move out from PESONA VILLA

Kejadian tanah runtuh tu betul2 buat aku rasa risau sbb umah aku pun atas bukit. Rasa macam nk pindah.Tp kaw Melawati ni mmg tak banyak umah kawasan tanah rendah. Tu sbbnya byk pembinaan kawasan tanah tinggi sbb tanah rata dh tade. Tp pk2 balik aku sayang umah tuh. Umah tu best, privacy, sejuk, jiran tetangga yg baik, bersih, dan yg paling sonok mak yam duk situ.Nanti klu pindah Akhil nk duk ngan sapa?

Akhil dh suka duk ngan Mak Yam tu dan aku pun selesa ngan Mak Yam. Pikir punya pikir aku rasa aku stay je kot kat situ.Selamat insyaALLAH Anuar kata. Mak Yam pun cakap macam tu. Bukit kita bukit yg besar dan rata. Bukan puncak. Aku dgr sumer tu rasa lega sikit. Anuar kata alang-alang nk pindah dia nak balik Kedah. So not now lah klu nk pindah. Aku nk duk KL lagi.

No comments: